AMPA TERESINA MARTORELL

Missatge  Admin Dl Abr 12, 2010 1:04 am

Agenda turística

Museu Arqueologic Del Vendrell

El Museu Arqueològic del Vendrell, situat a la planta baixa de Cal Guimerà, mostra les característiques més importants dels principals períodes de la prehistòria, el món ibèric i l’època romana al Baix Penedès.

S’ha dedicat una atenció especial als jaciments més importants i a la vida quotidiana dels primers habitants de la comarca. Can Canyís, la Cova de Vallmajor o Tomoví en són uns exemples.

Adreça: C/ Santa Anna, 10

Població: El Vendrell

Telèfon: +34 977 66 56 42

Fax: +34 977 18 15 64

Web: http://www.elvendrell.net

AGENDA TURISTICA DEL VENDRELL Empty ANGEL GUIMERA

Missatge  Admin Dl Abr 12, 2010 1:05 am

Casa Museu Angel Guimerà

Àngel Guimerà (Santa Cruz de Tenerife, 1845 - Barcelona, 1924). On va viure durant el segle XIX.La casa familiar anomenada Cal Ximet, és la casa pairal dels Guimerà, situada al bell mig de la vila del Vendrell.
Aquesta casa, que lligarà Àngel Guimerà per sempre més amb el Vendrell, va ser comprada pel besavi del poeta l´any 1778.

Santa Anna,10

43700 El Vendrell.

Web: www.elvendrell.net

AGENDA TURISTICA DEL VENDRELL Empty PAU CASALS

Missatge  Admin Dl Abr 12, 2010 1:06 am

Auditori Pau Casals

A l'any 1981 es va inaugurar l'Auditori Pau Casals.

Situat al barri marítim de Sant Salvador, davant per davant de la Casa Museu Pau Casals.

És d'una estructura moderna i àgil, pensada per a la funció bàsica que havia de complir, la de sala de concerts.

La programació musical omple tot l'any, repartida en diferents cicles, als quals s'ha incorporat també el jazz i la dansa. La pedra de toc d'aquesta programació és el Festival internacional de música Pau Casals, que es fa des de l'any 1981 i que té cura, sobretot, de les actuacions de prestigiosos violoncel.listes, dels intèrprets i compositors catalans. Aquesta densa activitat musical fa que per l'Auditori hi passin intèrprets d'arreu del món, una àmplia perspectiva que cuida amb el mateix interès la notable activitat musical local i comarcal, i les audicions per a escolars.

Av:Palfuriana,52

43880 Sant Salvador

Tel 977683468

web: www.elvendrell.net

AGENDA TURISTICA DEL VENDRELL Empty FUNDACIO APELES FENOSA

Missatge  Admin Dl Abr 12, 2010 1:08 am

Fundació Apel.les Fenosa

Nascut a Barcelona l´any 1899 Apel.les Fenosa s´instal.la a França d´ençà del 1920. Després d´un breu sojorn a Toulouse, arriba a París el 1921. El seu encontre amb Picasso resultarà definitiu per la seva dedicació a l´escultura, l´encoratjarà i comprarà obres, esdevenint el seu primer i principal col.leccionista.

L´any 1924 realitza la seva primera exposició a París, prologada en el catàleg pel poeta Max Jacob, que escriurà també el de la galeria Zborowski quatres anys després La Fundació Apel.les Fenosa presenta al públic les seves col.leccions permanents d´escultures originals en terracota o guix sortides de l´estudi de l´artista, així com una selecció de bronzes monumentals.

La vocació primera de la Fundació Apel.les Fenosa és protegir, documentar i promoure l´obra de l´artista. Conserva, doncs, les escultures originals de Fenosa, així com un fons documental, destinat a tota classe de públic, i organitza exposicions temporals i diverses manifestacions culturals a l´entorn de Fenosa i d´artistes contemporanis.

Situada al Vendrell, a la provincia de Tarragona, Fenosa va comprar el 1957 aquesta vasta residència del segle XVI. hi va consagrar diversos anys en el seu condicionament i restauració.

C/Major, 25

podeu trobar més informació a la pagina web de la fundació en aquest link:

Fundació Apel.les Fenosa

AGENDA TURISTICA DEL VENDRELL Empty Re: AGENDA TURISTICA DEL VENDRELL

Missatge  Contenido patrocinado

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum